БЕЗКОШТОВНА

РЕЄСТРАЦІЯ ФОП

при замовленні бухгалтерського супроводу

 

ЗАМОВИТИ ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК

Зворотній дзвінок_головная сторінка

БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ

Всі фахівці працюють он-лайн, мають багаторічний досвід і надають повний комплекс послуг

СЕЗОННІ ПОСЛУГИ

під час підвищеної сезонної активності підприємства

Під час підвищеної активності Вашої діяльності, коли допомога бухгалтера потрібна лише на місяць або два.

Або коли Ваш бухгалтер звільнився і ви ще не знайшли заміну.

  • в сфері будівництва та ремонтних послуг
  • при реалізації рекламних проектів
  • при сезонному залученні персоналу на сільськогосподарські роботи
  • для сфери торгівлі в місяці пікового збільшення відділу продажів

РАЗОВІ ПОСЛУГИ

консультація, реєстрація, документація

Готові пакети послуг для реєстрації ФОП
від 750 грн

детальніше

Реєстрація ТОВ на будь-якій системі оподаткування.
від 4500 грн

детальніше

Підготовка пакету документів для:
– отримання електронних ключів
– змін в реєстраційних документах
– реєстрації РРО

консультації:

– при відкритті або ліквідації підприємства

– по веденню КОРО (Книга обліку розрахункових операцій)

– супроводу підприємства

– інше

Складання “типових” і спеціалізованих договорів

ПАКЕТНІ ПОСЛУГИ

повноцінний бухгалтерський супровід

Комплексне веденння бухгалтерського обліку
ФОП
 від 900 грн / міс

детальніше

Комплексне ведення бухгалтерського та кадрового обліку ТОВ на будь-якій системі оподаткування
від 2500 грн / міс

детальніше

АУТСТАФФІНГ

оформлення Вашого персоналу у нас

Аутстаффінг персоналу (англ. Out – «поза» + англ. Staff – «штат») – це один з методів адміністрування та кадрового обліку персоналу.

скорочення звітності та паперової роботи економія по податкових платежах офіційно оформлений персонал захищеність при перевірках по персоналу можливість залишатися на спрощеній системі оподаткування (Для 1-ї та 2-ї груп) або в статусі “малого підприємства”

LEVANT consulting пропонує:

Мене звати Антон Левчук. Створюючи бізнес в абсолютно різних напрямках, я весь час стикався з пошуком бухгалтера потрібного мені напрямку і кваліфікації. Я на собі відчув, як складно працювати з бухгалтерами невідповідаючими вимогам моєї діяльності.

LEVANT consulting створений з метою забезпечити підприємця фахівцем, що має досвід у сфері діяльності підприємства клієнта.

Наша команда надасть не тільки якісні послуги але й гарантує комфортну співпрацю.

Ми – спільнота фрілансерів, об’єднаних однією назвою для спільного вирішення запитів від підприємців України в сфері бухгалтерського та податкового обліку

28 бухгалтерів і 6 юристів різноманітних напрямків, фахівців у своїй у своїй області. І наша команда постійно зростає

Багаторічний сумарний досвід супроводу господарської діяльності малого і середнього бізнесу в сфері торгівлі, послуг і виробництва

Легка зміна фахівця і спілкування в зручних для Вас каналах зв’язку

Компанія без офісів, але в кожному куточку країни. Ми працюємо через інтернет і телефон

ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?

ОТРИМАЙТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ СПЕЦІАЛІСТА

ЗАМОВТЕ ЗВОРОТНІЙ ДЗІВОК АБО ТЕЛЕФОУЙТЕ

+38 (096) 58 68 301  +38 (093) 089 51 39 

ЗАМОВИТИ ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК

Зворотній дзвінок_головная сторінка

Наші клиенти

Коли зручно використовувати консалтингові бухгалтерські послуги

Якщо необхідно зробити тимчасові або разові трудомісткі завдання, під час сезонного зростання бізнесу або на етапі тестового запуску проекту. Коли немає необхідності в штатному бухгалтері і роботи всього на один тиждень.

Якщо для Вас важливо отримувати гарантовано якісний бухгалтерський облік, максимально захистити себе і не нести відповідальність за дії і помилки вашого бухгалтера.

Якщо втомилися від безперервного пошуку бухгалтера, від його лікарняних, відпусток або несвоєчасно виконаних завдань.

Якщо не готові купувати програмне забезпечення (1С – Підприємство, М.Е.Doc.)

Якщо має сенс знизити фінансові витрати Наприклад, витрати на одного бухгалтера при мінімальній зарплаті Вам може обійтися близько 9000 грнв міс, а пакет на бухгалтерський супровід для ФОП всього за 3000 грн в міс, а для ТОВ за 4000 грн в міс. Оплата послуг для Вас може бути витратами, що вплине на зменшення податків.

Пример расчета зарплаты бухгалтера Приклад розрахунку зарплати бухгалтера Зарплата бухгалтера – 3 723 грн (мінімальна). Податки на зарплату бухгалтера 3723 грн * 41,5% (ПДФО -18%, ВЗ -1,5%, ЄСВ – 22%) = 1 545 грн. Забезпечення робочого місця бухгалтера: додаткові квадратні метри офісу (10 м2 по 250 грн за 1 м2) = 2 500 грн, додаткові комунальні послуги – 100 грн (взимку дорожче), оренда ОС (стіл, стілець, принтер, сканер, чайник) – 1 000 грн, канцтовари, господарські товари, чай, кава, цукор – 300 грн. Разом витрати при штатному бухгалтера в компанії складуть 9 168 грн / місяць

Позвонить