Бухгалтерські послуги в Україні

Багаторічний досвід команди бухгалтерів та юристів

В кожному місті України

отримати консультацію

Зворотній дзвінок_головная сторінка

Реєстрація ФОП

1000 грн

1 250 грн

До кінця акції залишилось

  • 00днів
  • 00годин
  • 00хвилин
  • 00секунд
Замовити Реєстрацію ФОП

Зворотній дзвінок_головная сторінка

Працюємо в усіх містах України Київ, Черкаси, Львів, Харків, Рівне, Івано-Франківськ Одеса, Чернігів, Кропивницький, Хмельницький,Суми, Вінниця, Тернопіль Ужгород, Дніпро, Запоріжжя, Чернівці, Луцьк, Херсон, Миколаїв, Полтава

Бухгалтерські послуги

Реєстрація ФОП

  • Необхідно: паспорт, ІПН та ЕЦП
  • Реєструється за пропискою ФОП
  • Термін 1-3 роб.дня

Супровід ФОП

  • 1, 2 и 3 групи ФОП
  • На загальній системі, Единому Податку
  • з ПДВ / без ПДВ

Реєстрація ТОВ

  • Складання Статуту
  • Підготовка всіх документів
  • Термін 1-3 роб.дня

Супровід ТОВ

  • Всіх видів діяльності
  • На загальній системі, Единому Податку
  • з ПДВ / без ПДВ

Аутстаффінг персоналу

  • Виведення персоанлу за штат компанії
  • Економія витрат до 50%
  • Беремо відповідальність перед Мін.Праці

Інші послуги

  • Кадровий та податковий облік персоналу
  • Зміни в Статуті
  • Реєстрація платником ПДВ
  • Аудит попередніх періодів
  • Складання договорів
  • Відкриття розрахункового рахунку
  • Витяг з Реєстру платників ЄП
  • Виготовлення печатки

Заявка на бухгалтерські послуги

Заявка на бух.послуги_головна
Оберіть послуги

Зв`язатися з нами

  • Працюємо по всій Україні
зворотній дзвінок

Зворотній дзвінок_головная сторінка

Щодня з 09:00 до 22:00

+38 073 184 50 79

+38 066 533 80 82

+38 097 924 36 79

Viber/Telegram/WhatsApp +38 073 184 50 79

info@levant.in.ua buxzakaz@gmail.com

LEVANT consulting пропонує:

Комфорт і надійність

LEVANT consulting
створений з метою забезпечити підприємця фахівцем, який не тільки має досвід в сфері його діяльності, але і створить комфортне співробітництво.

Послуги в кожному місті

Компанія без офісів, але в кожному куточку країни. Ми працюємо через інтернет і телефон

Багаторічний досвід

Багаторічний досвід реєстрації та супроводу діяльності малого і середнього бізнесу в сфері торгівлі, послуг і виробництва. Досвід роботи в сфері аутстаффінгу персоналу

Легку зміну фахівця

Легка зміна фахівця і спілкування в зручних для Вас каналах зв’язку

Команду фахівців

Ми – спільнота фрілансерів, об’єднаних однією назвою для спільного вирішення запитів від підприємців України в сфері бухгалтерського та податкового обліку

28 бухгалтерів і 6 юристів різноманітних напрямків, фахівців у своїй області. І наша команда постійно зростає.

Наші клієнти

Відгуки клієнтів

Замовляємо послугу аутстаффінгу вже кілька років. Жодного разу не виникало складнощів в роботі, завжди оперативно вирішують складні ситуації

Юлія Кошетар

ЗМІ ("ТакХочу")

Починали свою діяльність у LEVANT consulting. Команда займалася відкриттям компанії і повним бухгалтерським супроводом. Довіряємо свою бухгалтерію вже більше 2-х років. Бухгалтера завжди на зв'язку, при необхідності підключають своїх же юристів.

Юлія

ТОВ "Технології та прогрес"

Відмінна команда бухгалтеров. Відчувається великий досвід бухгалтерів. Знаходять швидкі рішення, працюють оперативно і завжди на зв'язку, для мене це дуже важливо.

Денис Капчушенко

Webstudio

Коли вигідно використовувати бухгалтерські послуги на аутсорсингу
  • Якщо необхідно зробити тимчасові або разові трудомісткі завдання, під час сезонного зростання бізнесу або на етапі тестового запуску проекту. Коли немає необхідності в штатному бухгалтера і роботи всього на тиждень.
  • Якщо для Вас важливо отримувати гарантовано якісний бухгалтерський облік, максимально убезпечити себе і не нести відповідальність за дії і помилки вашого бухгалтера.
  • Якщо втомилися від безперервного пошуку бухгалтера, від його лікарняних, відпусток або несвоєчасно виконаних завдань
  • Якщо не готові купувати програмне забезпечення (1С, М.Е.DОС.)

З / П бухгалтера 4173 грн (мінімальна). Податки на зарплату бухгалтера 4173 грн * 41,5% (ПДФО -18%, ВЗ -1,5%, ЄСВ – 22%) = 1732 грн.

 

Забезпечення робочого місця бухгалтера:
додаткові квадратні метри офісу (10 м2 по 250 грн за 1 м2) = 2 500 грн, додаткові комунальні послуги – 100 грн (взимку дорожче), оренда ОС (стіл, стілець, принтер, сканер, чайник) – 1 000 грн, канцтовари, господарські товари, чай, кава, цукор – 300 грн.

Разом витрати при штатному бухгалтера в компанії складуть
9 168 грн / місяць

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (5 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
Позвонить