Бухгалтерський супровід ТОВ

Послуги ведення бухгалтерського обліку ТОВ

Супровід ТОВ | Працюємо по всій Україні

в кожному місті України

аутстаффінг персоналу

аудит за попередні періоди

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Зворотній дзвінок_СУПРОВІД ТОВ_залишились питання?

Бухгалтерський супровід ТОВ (Товариство з обмеженою відповідальністю) від LEVANT consulting – часткова або повна передача функцій Вашого бухгалтера або всього бухгалтерського відділу нашим фахівцям.

Всі процеси оптимізовані і адаптовані під потреби Вашого бізнесу. Вибираючи і замовляючи будь-який пакет послуг із супроводу, Ви отримуєте однаково кваліфікованого бухгалтера, але платите тільки за ті послуги, які Вам необхідні.

Регистрация предприятия

Тетяна

Зворотній дзвінок

Зворотній дзвінок_СУПРОВІД ТОВ_залишились питання?

09:00 - 22:00 без вихідних

Вартість бухгалтерського супроводу ТОВ

від 1300 грн до вартості, якщо компанія платник ПДВ

Нульовий

Стандарт

Нульовий

У вартість входить

  • Подача нульових звітів
  • або
  • Подача нульового звіту ПДВ

600

грн в місяць

Замовити

Зворотній дзвінок_СУПРОВІД ТОВ_залишились питання?

Стандарт

У вартість входить

  • Виставлення та оплата рахунків
  • Оренда ПО (1С, М.Е. DOC)
  • Оплата податків, здача звітів
  • Відкриття та зміна р/р у банках
  • Кадровий та податковий облік персоналу (1 особа)
  • Спілкування з представниками контролюючих органів
  • Доставка документів
Замовити

Зворотній дзвінок_СУПРОВІД ТОВ_залишились питання?

  • до 20 операцій

2 500

3000

грн в місяць

  • до 50 операцій

Хит продаж

4 000

4 500

грн в місяць

  • до 70 операцій

4 600

5100

грн в місяць

  • до 100 операцій

5 500

6000

грн в місяць

Замовити

Зворотній дзвінок_СУПРОВІД ТОВ_залишились питання?

Не знайшли оптимальний пакет послуг?

Отримати розрахунок

Супровід ТОВ_Індивідуальний розрахунок

З послугою "Бухгалтерський супровід ТОВ" зазвичай замовляють

Супровід ТОВ | Зміни в С

Зміну Статуту

згідно новим нормам законодавства

від 4500 грн

Супровід ТОВ | кадровий та податковий облік

Кадровий та податковий облік персоналу

300 грн / 1 співробітник

450 грн / 1 співробітник

Супровід ТОВ➨Реєстрація платником ПДВ

Реєстрація платником ПДВ

1000 грн

Аудит попередніх періодів

от 750 грн

Супровід ТОВ➨ Складання договорів

Складання договорів

950 грн / 1 договір

Супровід ТОВ | Зміни в С

Зміну Статуту

згідно новим нормам законодавства

від 4500 грн

Супровід ТОВ | кадровий та податковий облік

Кадровий та податковий облік персоналу

300 грн / 1 співробітник

450 грн / 1 співробітник

Супровід ТОВ➨Реєстрація платником ПДВ

Реєстрація платником ПДВ

1000 грн

Аудит попередніх періодів

от 750 грн

Супровід ТОВ➨ Складання договорів

Складання договорів

950 грн / 1 договір

Часто задаваемые вопросы

  1. В несколько раз дешевле, чем оплачивать бухгалтера 
    Работать по договору аутсорсинга дешевле, чем содержать 1 бухгалтера. Зарплата бухгалтера от 4 тыс грн /мес, а наши услуги от 2500 грн/мес. 
  2. Уменьшение налога на прибыль
    Оплата услуг по договору аутсорсинга для компании является затратами, что  уменьшает размер налога на прибыль.
  3. Экономия на поиске и смене бухгалтера
    Если у нас смена бухгалтера, Вы перемен в работе не ощутите. Так как у нас большой штат бухгалтеров. То есть Вам не нужно искать замену лично, передавать дела и т.д.
  4. Экономия на покупке  программного обеспечения (1С, М.Е.DOC.)

В этом нет необходимости, все процессы и  вопросы решаются удаленно. Мы используем для сотрудничества инструменты удаленного доступа: 
– телефонную связь
– мессенджеры (Viber/Telegram/WhatsApp)
– электронную почту
– доставку документов курьерскими службами

Только в том случае, если увеличивается объем работы бухгалтера. Например, В начале сотрудничества мы для Вас подобрали пакет услуг, в который входит 50 операций в месяц и 5 сотрудников. Как только количество операций регулярно превышает это количество, стоимость будет пересмотрена и заранее согласована с Вами. 

Количество бухгалтерская опеарций – это количество первичных документов. Например, наличесление зарплаты – это один документ – одна операция. Выплата зарплаты  – второй документ – вторая операция. Уплата налогов – третья и т.д.
Оплата товара /услуги – следующая операция. 

Пакеты услуг представленные на сайте могут не совпадать с Вашими потребностями. Мы индивидуально просчитаем стоимость ведения учета Вашей компании. 

Если по каким-то причинам Вам не нравится работа нашего бухгалтера, мы передадим ведение учета вашей компании другому специалисту. 

ЗАДАТЬ ВОПРОС ПО сопровождению ооо

Сопутствующие услуги

Регистрация ООО от 4500 грн

Это подготовка документов, составление Устава, согласования долей учредителей и регистрация юридического лица в Гос.органах.

Ведение бухгалтерии предприятия

Аутстаффинг персонала 450 грн

Ваш персонал оформляется в нашей компании, а у Вас они работают на основании всего одного «Договора об оказании услуг предоставления персонала».

Заявка на розрахунок

Супровід ТОВ_Індивідуальний розрахунок
Зв`язатися з нами
  • Працюємо по всій Україні
зворотній дзвінок

Обратный звонок

Щодня з 09:00 до 22:00

+38 073 184 50 79

+38 066 533 80 82

+38 097 924 36 79

Viber/Telegram/WhatsApp
+38 073 184 50 79

info@levant.in.ua buxzakaz@gmail.com

Наші клієнти

Замовляємо послугу аутстаффінгу вже кілька років. Жодного разу не виникало складнощів в роботі, завжди оперативно вирішують складні ситуації

Юлія Кошетар

ЗМІ ("ТакХочу")

Починали свою діяльність у LEVANT consulting. Команда займалася відкриттям компанії і повним бухгалтерським супроводом. Довіряємо свою бухгалтерію вже більше 2-х років. Бухгалтера завжди на зв'язку, при необхідності підключають своїх же юристів.

Юлія

ТОВ "Технології та прогрес"

Відмінна команда бухгалтеров. Відчувається великий досвід бухгалтерів. Знаходять швидкі рішення, працюють оперативно і завжди на зв'язку, для мене це дуже важливо.

Денис Капчушенко

Webstudio

Відгуки клієнтів

Замовляємо послугу аутстаффінгу вже кілька років. Жодного разу не виникало складнощів в роботі, завжди оперативно вирішують складні ситуації

Юлія Кошетар

ЗМІ ("ТакХочу")

Починали свою діяльність у LEVANT consulting. Команда займалася відкриттям компанії і повним бухгалтерським супроводом. Довіряємо свою бухгалтерію вже більше 2-х років. Бухгалтера завжди на зв'язку, при необхідності підключають своїх же юристів.

Юлія

ТОВ "Технології та прогрес"

Відмінна команда бухгалтеров. Відчувається великий досвід бухгалтерів. Знаходять швидкі рішення, працюють оперативно і завжди на зв'язку, для мене це дуже важливо.

Денис Капчушенко

Webstudio

Позвонить