Чим відрізняється повний і частковий бухгалтерський супровід

Відкриваючи підприємство, перш за все підприємець займається пошуком бухгалтера. Саме він допомагає вибрати організаційно-правову форму, вид оподаткування, реєструє компанію, а найголовніше – веде в подальшому бухгалтерський облік. Завжди є можливість замовити повний або частковий бухгалтерський супровід.

Як правило, несвоєчасні звіти коштують набагато дорожче оплати послуг фахівця.

Повний і частковий бухгалтерський супровід в Україні

Повний бухгалтерський супровід

Повний бухгалтерський супровід – це коли ви передаєте фахівцям сторонньої (аутсорсингової) компанії все бухгалтерські процеси, без винятку. Починаючи від складання первинної документації і закінчуючи сплатою податків, здачею всієї звітності.

При виборі повного пакету послуг ви знімаєте з себе необхідність:

  • Пошуку бухгалтера;
  • Пошуку помічників бухгалтеру, якщо обсяг робіт зріс;
  • Необхідність покупки / оренди ПО 1С-Підприємство або М.Є. DOC;
  • Нарахування та виплату зарплати бухгалтерського відділу. Вартість послуг консалтингової компанії, як правило, на порядок нижче, ніж зарплатний фонд бух. відділу;
  • Супровід перевірок і спілкування з контролюючими органами.

Повне обслуговування складається з декількох пакетів, за посиланням:

  1. для юридичних осіб;
  2. для фізичних осіб підприємців.

Частковий бухгалтерський супровід

Частковий бухгалтерський супровід – це виконання певних дій для вирішення тих чи інших питань пов’язаних з реєстрацією, здачею звітності, виставлення рахунків, сплатою податків та інших.

Перший варіант

У вас захворів / звільнився бухгалтер, а звіт необхідно здати вчасно. Для цього достатньо звернутися в консалтингову компанію і на час відсутності вашого бухгалтера Ви отримаєте комплекс послуг, необхідний тільки в цей період.

Ви будете оплачувати тільки ті послуги, які наддасть компанія: нарахувати зарплату або здати один звіт або виставити рахунок клієнту.

Другий варіант

На вашому підприємстві відбулися зміни: розширилося виробництво | збільшилися продажі | поповнився штат персоналу | будь-які інші зміни в наслідку яких, Ваш штатний бухгалтер не може впоратися з таким обсягом роботи. В такому випадку залучається фахівець на певні види робіт, щоб допомогти Вашій бухгалтеру.

Третій варіант

Сезонність – наприклад, Ви торгуєте виключно новорічними іграшками, які продаються один місяць на рік. Весь інший час Ви здаєте порожню декларацію, так як діяльність відсутня. А ось під час активності, коли потрібно оформити людину за ЦПД на місяць, нарахувати зарплату, нарахувати та сплатити податки – вам буде потрібна допомога кваліфікованого бухгалтера. В такому випадку, Вам необхідно звернутися в консалтингову компанію для сезонної допомоги.

Часткове бухгалтерське обслуговування складається з пакету “Збери сам”, він дає вам можливість вибрати тільки ті послуги, які вам необхідні.