Hopin придбала український стартап Attendify
Англійська платформа віртуальних подій Hopin оголосила про придбання Attendify для розширення свого маркетингового пакету.
Відомості Attendify
- Мобільна платформа заснована в 2011 році;
- Керівники – Михайло Балясний (СЕО) і Артем Яремчук (СОО);
- Напрямок – організація конференцій, онлайн-подій, реєстрації та управління даними;
- Клієнти – Google, AstraZeneca, Chrysler, Tableau, AOL та інші.
Придбання розширить можливості Hopin’s Event Marketing, які вже включають:
- Реєстрацію і продаж квитків;
- Управління відвідувачами;
- Спілкування з відвідувачами;
- Аналітика до і після події;
- Canvas (конструктор веб-сторінок).
Раніше, президент України підписав закон про оподаткування електронних послуг для компаній-нерезидентів – Apple, Google, Microsoft, Netflix, Facebook, Viber та інші.