Hopin придбала український стартап Attendify

Англійська платформа віртуальних подій Hopin оголосила про придбання Attendify для розширення свого маркетингового пакету.

Відомості Attendify

  1. Мобільна платформа заснована в 2011 році;
  2. Керівники – Михайло Балясний (СЕО) і Артем Яремчук (СОО);
  3. Напрямок – організація конференцій, онлайн-подій, реєстрації та управління даними;
  4. Клієнти – Google, AstraZeneca, Chrysler, Tableau, AOL та інші.

Придбання розширить можливості Hopin’s Event Marketing, які вже включають:

  1. Реєстрацію і продаж квитків;
  2. Управління відвідувачами;
  3. Спілкування з відвідувачами;
  4. Аналітика до і після події;
  5. Canvas (конструктор веб-сторінок).

Раніше, президент України підписав закон про оподаткування електронних послуг для компаній-нерезидентів – Apple, Google, Microsoft, Netflix, Facebook, Viber та інші.