Підбірка найбільш авторитетних видань для бізнесу
Існують підприємці, які будували свій бізнес за жорсткими правилами. Решта, заробили свій перший мільйон, орієнтуючись лише на турботу про кожного клієнта. І ті, і інші – успішні підприємці в своїй галузі, книги яких ми рекомендуємо прочитати.

10 кращих книг про бізнесу, які повинен прочитати кожен підприємець
- «Думай і багатій», Наполеон Хілл. Стандарт мотиваційної літератури. Доступне і вичерпне керівництво дозволить створити універсальну формулу успіху, досягти стабільності не тільки в бізнесі, але і в житті в цілому. Класика, яка залишається зрозумілою для кожного покоління;
- «Система сніжної грудки», Мо Баннел. Автор книги – бізнес-консультант і засновник компанії BIG. Книга підкаже, як перемагати в бізнесі в умовах високої конкуренції, і як перетворити клієнтів в своїх відданих фанатів. Рекомендована для підприємців, які продають дорогі і складні продукти;
- «9 принципів самоосвіти», Скотт Янг. Автор книги зумів опанувати 4 мови всього за рік. Своєрідний довідник по освоєнню будь-яких навичок: від вивчення мов до побудови кар’єри. Книга особливо актуально для нашого часу, коли безперервне навчання і самоосвіта, розвиток hard skills є базою для ведення бізнесу;
- «Від хорошого до великого», Джим Коллінз. Книга створена на аналізі успішного досвіду безлічі компаній. Дослідницька команда, на чолі з автором книги, пропонує найбільш повну інформацію про перехід компаній від простих показників до видатних досягнень;
- «Як генерувати свіжі ідеї», Дейв Бірсс. Книга-система широкого креативного мислення. Підкаже як згенерувати бізнес-ідею, до якої ще ніхто не здогадувався. Книга написана простою і доступною мовою. Особливо актуально для тих бізнесменів, які перебувають на етапі творчої кризи;
- «Майбутнє швидше, ніж ви думаєте», Пітер Диамандис і Стівен Костлер. Книга про те, як технології змогли змінити напрямки бізнесу і наше життя в цілому. Дасть детальну інформацію про розвиток сучасних технологій і їх подальшої еволюції. Підійде для керівників і підприємців, які дивляться далеко в майбутнє і бачать там можливості для розвитку;
- «Дилема інноватора», Клайтон Крістенсен. Автор книги – професор Гарвардської бізнес-школи. Розповідає про те, як взаємодіють бізнес і технології, приводячи навіть великі компанії до розорення. Автор дає поради про те, що краще зробити, щоб технології служили тільки на користь бізнесу;
- «Відчуваю і реагую», Джефф Готельф, Джош Сейдіу. Основний посил авторів полягає в можливості створювати продукти, на які є попит. Книга готова перевернути погляд на багато речей і допоможе знайти ідеальний продукт (послугу) для ведення бізнесу. Підійде для тих підприємців, які прагнуть заробити на трендах;
- «Звички лідера», Мартін Ланики. В основі книги – 22 важливі звички для керівника, що представлені в форматі коротких п’ятихвилинних вправ. Підручник базується на дослідженнях, проведених з світовими лідерами. Автор книги вважає, що ефективність лідера не є вродженою даром, а формується на підставі звичок і навичок;
- «Психологія впливу», Роберт Чалдіні. Класична книга про соціальну психологію. Пояснює особливості людської поведінки і те, як люди піддаються маніпуляції. Автор книги дає прямі поради, як застосувати знання в житті і веденні бізнесу.
Постійне читання книг – одна з кращих звичок успішної людини. Будь ви початківцям або досвідченим підприємцем, не відмовляйте собі в прочитанні книги. Постійний розвиток і самоосвіта дозволить залишатися успішним, мислити нестандартно, знаходити рішення в різних ситуаціях.