Три способи залучити нових клієнтів і нагадати про себе постійним
Принцип роботи будь-якого бізнесу базується на залученні нових клієнтів та утриманні старих. Нові клієнти потрібні для розвитку бізнесу, збільшення числа покупців. Повторне звернення дозволить зробити доходи більш стабільними.
Сучасна реклама пропонує різні можливості для взаємодії з потенційними клієнтами. Розглянемо три найбільш впливових способу залучення нових клієнтів і утримання старих.
Зовнішня реклама
Основна мета зовнішньої реклами – створення позитивного образу товару або послуги, привернення уваги потенційних клієнтів. Банери і сітілайти підвищують інтерес до продукту. Вивіски, покажчики і штендери інформують про місце розташування компанії.
Завдання:
- Створення позитивного образу продукту або компанії в цілому;
- Поширення інформації про акції та знижки;
- Виведення компанії в лідери за рахунок збільшення впізнаваності;
- Презентація товару або послуги у вигідному світлі;
- Спонукання до покупки в ненав’язливій формі.
Реклама в соціальних мережах
Основна ціль:
- Залучення нових клієнтів;
- Підвищення впізнаваності бренду;
- Збільшення довіри до компанії.
В основі працює таргетована реклама, яка відповідає заданим характеристикам. Існує ряд таргетів, загальних для всіх соціальних мереж:
- Територіальні: від країни до точки на карті;
- Соціально-демографічні: стать, вік, освіта, сімейний стан;
- За інтересами: мода, спорт, кулінарія, виховання дітей, хобі та інше;
- Look-alike аудиторія: група користувачів, які здійснювали загальну дію (перегляд відео, відвідування сайту, дії в додатку);
- Ретаргетінг: реклама показується користувачам, які раніше відвідували сайт або соціальну сторінку.
Із переваг реклами в соціальних мережах можна виділити персоналізацію оголошення, показ тільки цільовій аудиторії, можливість отримувати ліди, навіть якщо немає сайту або він поганої якості. Але, в останньому випадку, відкривається слабка сторона – немає можливості швидко вивантажити ліди засобами лише соціальних мереж. Тому, якщо немає сайту, потрібно його зробити. Розробка сайту дозволить збільшити якість реклами в кілька разів.
Реклама в Google
Близько 90% користувачів використовують Google в якості пошукової системи. З огляду на масштаби охоплення, контекстна реклама буде ефективним способом для просування сайту або продукту.
Мета:
- Прямий відгук;
- Збільшення трафіку;
- Брендинг.
Основні завдання:
- Залучення цільової аудиторії;
- Можливість настройки різної реклами: банерна, текстова, відеореклама, оголошення в пошті, динамічні оголошення та інше.
Контекстна реклама Google може демонструватися в двох мережах:
- Пошукова мережа. Реалізується як результат пошукової видачі у відповідь на запит користувачам;
- Контекстно-медійна мережа. Показується на сайтах-партнерах Google, які розмістили відповідний код реклами.
Основними перевагами реклами в Google є ненав’язливість, точність настройки під цільову аудиторію, можливість платити за результат.