З 2019 року відкрити Юридичну Особу в Україні можливо онлайн.
При відкритті Юридичної Особи онлайн власник компанії отримує тільки електронні документи, тобто Статутні документи без мокрих печаток. Уже кілька років в Україні наявність мокрих печаток на документах не потрібно, так як документообіг ведеться в електронному вигляді.
Без нотаріуса і додаткових витрат
► Відкриваючи юр.особу онлайн в Україні не потрібно завіряти статут та інші документи у нотаріуса.
Терміни та вартість відкриття юр.особи онлайн в Україні
► Після подачі документів, на протязі 3-х робочих днів, юр.особу буде відкрито.
► вартість 3000 грн
+1000 грн – якщо юридична особа буде платником ПДВ
при відкритті юр.особою онлайн більше ніяких додаткових витрат немає!
Що потрібно, щоб відкрити юридичну особу
► Придумати назву компанії і перевірити чи воно не зайняте. Читати докладніше >>
► Визначити види діяльності згідно з КВЕД. Дивитися КВЕДи в Україна 2021 >>
► Визначити кількість засновників (досить одного) і директора. Засновник і директор може бути однією особою.
► Зробити Електронно-цифровий підпис (ЕЦП), в приват 24 послуга безкоштовна. Детальніше >>
Які документи потрібно для відкриття юр.особи онлайн:
► Статут, для більшості компаній досить Модельного Статуту >>
У ньому вказуються види діяльності, дані компанії, директор та інше.
Якщо у Вас особливі вимоги, для цього створюється індивідуальний Статут.
► Заяви на відкриття Юридичного Особи онлайн в Держреєстраторі.
Вибір системи оподаткування, ПДВ
► Юридичні Особи в Україні працюють на загальній чи спрощеній системі оподаткування. Детальніше >>
► юр.особа, і на загальній, і на спрощеній системі може бути платників ПДВ (Податок на Додану Вартість). Детальніше >>
Відкрити розрахунковий рахунок
► На відміну від ФОПів, юр.особа зобов’язана відкрити мінімум 1 розрахунковий рахунок в банку.
Відкрити рахунки можна в різних банках, це дозволено законодавством. Тобто, можна мати більше одного розрахункового рахунку.
Кадровий облік (директор, співробітники)
► В обов’язковому порядку, після відкриття юр.особи необхідно прийняти на роботу директора і всіх співробітників, якщо такі вже є. Цим, як правило, займається бухгалтер в компанії або компанія, що надає бухгалтерські послуги.
Для оформлення співробітників потрібно:
✔ Заява про прийом на роботу
✔ Наказ про прийом на роботу
✔ Заповнити трудову книжку
✔ Підписати трудовий договір
✔ Вести табель робочого часу
✔ Нараховувати та виплачувати зарплату 2 рази на місяць + податки
На відміну від Фізичних Осіб Підприємців, директор або власник ТОВ, не несе матеріальну відповідальність у разі банкрутства.
Відповідальність лежить безпосередньо на майно компанії.
Наприклад, на балансі Юридичного Особи знаходиться автомобіль або нерухомість, техніка або основні засоби. У разі банкрутства, вони розпродаються для погашення заборгованостей.
Напишіть своє питання: