Візуальні тренди 2021 за версією Depositphotos

Depositphotos разом зі світовими експертами розробили головні візуальні тренди 2021 року.

Slow living або символи оптимізму

Позитивні образи візуалізацій – основа дизайну 2021 року. Появляється в округлих шрифтах і використанні яскравих, соковитих відтінків.

Pozitiv

Wellness – концепція здорового способу життя

Здоров’я, спорт, правильне харчування, повноцінний сон – ключові моменти для взаємодії з клієнтом. Для підкріплення концепції використовують м’яку, ледь помітну палітру і стандартні шрифти.

Інтерес до природи

Природна палітра, справжні фотографії, органічні мотиви – безпрограшний варіант для веб-дизайну в 2021 році. Тенденція робить позитивний вплив на аудиторію – зниження стресу, гармонія з собою, поліпшення самопочуття. Більш ефективно працює з трекових супроводом.

Priroda

XR-технології

Застосування VR, AR, MR технологій – швидкий спосіб для передачі мессенджа в 2021 році. Важливий критерій візуальної навантаження – щирість. Занурення в умови конфліктів і ситуацій з усього світу, екологічні зміни, дозволить аудиторії глибше перейнятися актуальними проблемами.

Автентичність – головний принцип візуального контенту

Аудиторія тягнеться до щирого контенту. В 2021 році брендам доведеться знайти нові символи автентичності, замість старих. Ключовим фактором впливу з аудиторією залишаються природність, чуттєвість, натуральність.

Натхнення кінематографічної естетикою

Актуальністю користуються знімки з мінімальною обробкою в приглушеній палітрі. Візуалізації, де приділяється достатньо уваги простору і деталям. Авторам рекомендовано використовувати новації зйомки і різну техніку освітлення.

kinematograf

Рівень «снек-відео»

Тенденція до зародження «снек-відео» підкріплена популярністю соціальних мереж. Увагу користувачів привертають захоплюючі, життєві ролики, які тривають всього кілька секунд. Формат вибирають тренди, які бажають охопити нову аудиторію.

Тандем аудіо та візуального контенту

Одночасне слухове і візуальне сприйняття дозволить отримати кращий досвід взаємодії клієнта з продуктом. Аудиторія отримує більш тривалий вплив і краще запам’ятовується.

Гра, як частина дизайну

Застосування гри в дизайні – свіжий підхід, який необхідно освоїти всім брендам. Виявляється в стилізованих значках, анімованих деталях, тематичних мотивах. Гра в дизайні спрямована на сучасного користувача.