Візуальні тренди 2021 за версією Depositphotos
Depositphotos разом зі світовими експертами розробили головні візуальні тренди 2021 року.
Slow living або символи оптимізму
Позитивні образи візуалізацій – основа дизайну 2021 року. Появляється в округлих шрифтах і використанні яскравих, соковитих відтінків.

Wellness – концепція здорового способу життя
Здоров’я, спорт, правильне харчування, повноцінний сон – ключові моменти для взаємодії з клієнтом. Для підкріплення концепції використовують м’яку, ледь помітну палітру і стандартні шрифти.
Інтерес до природи
Природна палітра, справжні фотографії, органічні мотиви – безпрограшний варіант для веб-дизайну в 2021 році. Тенденція робить позитивний вплив на аудиторію – зниження стресу, гармонія з собою, поліпшення самопочуття. Більш ефективно працює з трекових супроводом.

XR-технології
Застосування VR, AR, MR технологій – швидкий спосіб для передачі мессенджа в 2021 році. Важливий критерій візуальної навантаження – щирість. Занурення в умови конфліктів і ситуацій з усього світу, екологічні зміни, дозволить аудиторії глибше перейнятися актуальними проблемами.
Автентичність – головний принцип візуального контенту
Аудиторія тягнеться до щирого контенту. В 2021 році брендам доведеться знайти нові символи автентичності, замість старих. Ключовим фактором впливу з аудиторією залишаються природність, чуттєвість, натуральність.
Натхнення кінематографічної естетикою
Актуальністю користуються знімки з мінімальною обробкою в приглушеній палітрі. Візуалізації, де приділяється достатньо уваги простору і деталям. Авторам рекомендовано використовувати новації зйомки і різну техніку освітлення.

Рівень «снек-відео»
Тенденція до зародження «снек-відео» підкріплена популярністю соціальних мереж. Увагу користувачів привертають захоплюючі, життєві ролики, які тривають всього кілька секунд. Формат вибирають тренди, які бажають охопити нову аудиторію.
Тандем аудіо та візуального контенту
Одночасне слухове і візуальне сприйняття дозволить отримати кращий досвід взаємодії клієнта з продуктом. Аудиторія отримує більш тривалий вплив і краще запам’ятовується.
Гра, як частина дизайну
Застосування гри в дизайні – свіжий підхід, який необхідно освоїти всім брендам. Виявляється в стилізованих значках, анімованих деталях, тематичних мотивах. Гра в дизайні спрямована на сучасного користувача.