Як проходить процес реєстрації ФОП

Процес реєстрації ФОП

Для реєстрації ФОП, знадобляться Ваші документи, напрямок діяльності і всього кілька днів

  • Визначаємо КВЕДи, систему оподаткування, групу ФОП (якщо на спрощеній системі оподаткування), готуємо документи;
  • Перевіряємо фізичну особу на наявність заборгованості перед податковою.

Іноді буває, що за людиною числиться 50 копійок, а він про це і не знає. У разі, навіть 1 копійки боргу з податків державі, ФОП не відкриють. Тому важливо погасити цей борг.

Отримання Електронно-цифрового підпису (ЕЦП)

Отримуємо ЕЦП, яке отримати можете Ви або наш представник по довіреності, що посвідчена у нотаріуса. В податковій (нова назва УКРІНФОРМ, безкоштовно) процедура займе 5 хвилин (на флешку).

  • Для цього необхідно особисто прийти в податкову. Вам на флешку скидають ключі і пароль, який знаєте тільки Ви. Якщо необхідно наш представник може Вас супроводжувати;
  • По довіреності. Ви у нотаріуса завіряєте довіреність на нашого представника, передаєте її нам. Наш бухгалтер самостійно за допомогою довіреності отримує ЕЦП.

У відділенні ПриватБанку (безкоштовно, на флешку)

  • Консультант банку згенерує електронно-цифровий підпис і скине її на Вашу флешку.

Ви не хочете їхати в податкову або робити довіреність, а також у Вас немає рахунку в ПриватБанку:

  • В інших банках за наявності рахунку для юридичної особи / ФОП;
  • Акредитованих організаціях (за додаткову плату), в середньому 200-300 грн.

Отримання ЕЦП он-лайн

  • У кабінеті ПриватБанку (безкоштовно), займе 5 хвилин.

Вам необхідно зайти в свій кабінет і створити ЕЦП. Ми в телефонному режимі розповідаємо, як це зробити.

Процес реєстрації ФОП за дорученням

  • Подаємо заяву до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формування (стара назва ЄДРПОУ):

За допомогою довіреності на нашого представника від заявника (це може бути та ж довіреність, що і для ЕЦП). Протягом 1-3 робочих днів приходить підтвердження або відмова в реєстрації.

При реєстрації в Державному реєстрі ФОП реєструється на загальній системі оподаткування;

  • Якщо ФОП планує вести діяльність на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок) ми подаємо заяву в ДФС (Державну фіскальну службу). Стара назва: Податкова України.

Відповідь також приходить від 1-х до 3-х робочих днів. Після підтвердження реєстрації в Державному реєстрі і ДФС реєструємо “Книгу доходів і витрат”.

  • Отримуємо Виписку з Державного реєстру і ДФС;

Наш представник забирає Виписки і передає Вам. Або Ви можете самостійно їх забрати в державних органах. Документи видаються з мокрою печаткою.

  • Забираємо Книгу Доходів і Витрат.

Наш представник за дорученням забирає Книгу і передає її Вам.

Процес реєстрації ФОП он-лайн

  • Ми подаємо заяву на сайті Мін’юсту;

Протягом 1-3 робочих днів приходить підтвердження або відмова в реєстрації.

  • Подаємо заяву в ГФС;

в тому випадку, якщо ФОП буде вести діяльність на «Єдиному податку». Очікуємо 1-3 робочих дні.

Важливо! Подавати документи в Державному реєстрі і ДФС необхідно однією датою.

  • Отримуємо Виписку з Державного реєстру і ДФС.

Виписки забирати не потрібно. Ми їх надаємо Вам в електронному вигляді. Для діяльності ФОП мокра печатка на документах не потрібна.

ВАЖЛИВО! Після реєстрації ФОП он-лайн, в подальшому Ви не зможете запросити документи з мокрими печатками.

  • Забираємо Книгу Доходів і Витрат

Процес реєстрації ФОП завершено

З цього моменту Ви можете вести діяльність, як Фізична особа підприємець.

Пам’ятайте, що тепер Вам необхідно вести бухгалтерський та кадровий облік і своєчасно здавати звіти.

Після реєстрації ФОП у Вас залишається:

  1. Виписка з Держреєстру і ДФС (або електронний варіант або з мокрою печаткою);
  2. Книга Обліку Доходів і Витрат.

За потреби:

  • Надаємо послуги допомоги у відкритті рахунку в банку;
  • Створення і реєстрації печатки.