Як проходить процес реєстрації ФОП
Процес реєстрації ФОП
Для реєстрації ФОП, знадобляться Ваші документи, напрямок діяльності і всього кілька днів
- Визначаємо КВЕДи, систему оподаткування, групу ФОП (якщо на спрощеній системі оподаткування), готуємо документи;
- Перевіряємо фізичну особу на наявність заборгованості перед податковою.
Іноді буває, що за людиною числиться 50 копійок, а він про це і не знає. У разі, навіть 1 копійки боргу з податків державі, ФОП не відкриють. Тому важливо погасити цей борг.
Отримання Електронно-цифрового підпису (ЕЦП)
Отримуємо ЕЦП, яке отримати можете Ви або наш представник по довіреності, що посвідчена у нотаріуса. В податковій (нова назва УКРІНФОРМ, безкоштовно) процедура займе 5 хвилин (на флешку).
- Для цього необхідно особисто прийти в податкову. Вам на флешку скидають ключі і пароль, який знаєте тільки Ви. Якщо необхідно наш представник може Вас супроводжувати;
- По довіреності. Ви у нотаріуса завіряєте довіреність на нашого представника, передаєте її нам. Наш бухгалтер самостійно за допомогою довіреності отримує ЕЦП.
У відділенні ПриватБанку (безкоштовно, на флешку)
- Консультант банку згенерує електронно-цифровий підпис і скине її на Вашу флешку.
Ви не хочете їхати в податкову або робити довіреність, а також у Вас немає рахунку в ПриватБанку:
- В інших банках за наявності рахунку для юридичної особи / ФОП;
- Акредитованих організаціях (за додаткову плату), в середньому 200-300 грн.
Отримання ЕЦП он-лайн
- У кабінеті ПриватБанку (безкоштовно), займе 5 хвилин.
Вам необхідно зайти в свій кабінет і створити ЕЦП. Ми в телефонному режимі розповідаємо, як це зробити.
Процес реєстрації ФОП за дорученням
- Подаємо заяву до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формування (стара назва ЄДРПОУ):
За допомогою довіреності на нашого представника від заявника (це може бути та ж довіреність, що і для ЕЦП). Протягом 1-3 робочих днів приходить підтвердження або відмова в реєстрації.
При реєстрації в Державному реєстрі ФОП реєструється на загальній системі оподаткування;
- Якщо ФОП планує вести діяльність на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок) ми подаємо заяву в ДФС (Державну фіскальну службу). Стара назва: Податкова України.
Відповідь також приходить від 1-х до 3-х робочих днів. Після підтвердження реєстрації в Державному реєстрі і ДФС реєструємо “Книгу доходів і витрат”.
- Отримуємо Виписку з Державного реєстру і ДФС;
Наш представник забирає Виписки і передає Вам. Або Ви можете самостійно їх забрати в державних органах. Документи видаються з мокрою печаткою.
- Забираємо Книгу Доходів і Витрат.
Наш представник за дорученням забирає Книгу і передає її Вам.
Процес реєстрації ФОП он-лайн
- Ми подаємо заяву на сайті Мін’юсту;
Протягом 1-3 робочих днів приходить підтвердження або відмова в реєстрації.
- Подаємо заяву в ГФС;
в тому випадку, якщо ФОП буде вести діяльність на «Єдиному податку». Очікуємо 1-3 робочих дні.
Важливо! Подавати документи в Державному реєстрі і ДФС необхідно однією датою.
- Отримуємо Виписку з Державного реєстру і ДФС.
Виписки забирати не потрібно. Ми їх надаємо Вам в електронному вигляді. Для діяльності ФОП мокра печатка на документах не потрібна.
ВАЖЛИВО! Після реєстрації ФОП он-лайн, в подальшому Ви не зможете запросити документи з мокрими печатками.
- Забираємо Книгу Доходів і Витрат
Процес реєстрації ФОП завершено
З цього моменту Ви можете вести діяльність, як Фізична особа підприємець.
Пам’ятайте, що тепер Вам необхідно вести бухгалтерський та кадровий облік і своєчасно здавати звіти.
Після реєстрації ФОП у Вас залишається:
- Виписка з Держреєстру і ДФС (або електронний варіант або з мокрою печаткою);
- Книга Обліку Доходів і Витрат.
За потреби:
- Надаємо послуги допомоги у відкритті рахунку в банку;
- Створення і реєстрації печатки.