Як відкрити ресторан з мінімальними витратами в Україні
Якщо Ви мрієте відкрити свій ресторанчик, але не знаєте, як це зробити з мінімальними витратами і ризиками, тоді ця стаття для Вас.
Більшість бізнесів закривається через розбіжності партнерів або нестачу грошей на витрати в періоди форс-мажорів або перебоїв з клієнтами.
Висновок напрошується сам собою. Чому б не спробувати працювати без партнерів, але при цьому значно скоротити витрати.

Покрокова інструкція відкриття ресторану з мінімальними витратами в Україні
① Знайти приміщення для закладу
Щоб не закритися через 2 місяці, підійдіть до цього питання з максимальною серйозністю. Вивчіть район, складіть портрет ваших клієнтів, проаналізуйте інші ресторани, їх відвідуваність і меню.
Якщо Вам просто здається, що місце хороше для ресторану, Ви можете дуже розчаруватися. Так як виявиться, що ніхто до вас не прийде.
② Умовно поділіть приміщення на 5 частин
Перша частина – бар, де продаються напої.
Друга частина – повноцінна кухня, зі стравами.
Третя – кава, тортики.
Четверта – фрукти, фреші (можна цю частину виключити або замінити).
П’ята – загальна зона для відвідувачів.
③ розподіляти їх між різними власниками
Таким чином, на обраній Вами території під ресторан, потрібно розмістити 4 окремі бізнеси з різними власниками, але при цьому кожен працює індивідуально і автономно.
Одна людина відкриває бар, і продає напої.
Ліцензія на алкоголь та інші витрати – це його витрати.
Другий відкриває кухню з їжею. Відповідно, всі витрати пов’язані з приготуванням страв «лежать» на ньому.
Третій відкриває кав’ярню зі смачною кавою та тортиками.
Четвертий – фрукти, фруктові салати, фреші або все, що завгодно))
Таким чином, відвідувач отримує їжу, напої, атмосферу і хороший сервіс.
Як саме скорочуються витрати
До загальних витрат, які розподіляються на всіх власників відноситься:
- Оренда приміщення (тобто, Ви платите не всю суму, а тільки четверту частину);
- Комунальні витрати (електрика, опалення і т.д.);
- Витрати на персонал, офіціантів (за бажанням у вас можуть бути індивідуальні), охорона, адміністратор і т.д;
- Витрати на онлайн маркетинг;
- Закупівлю столів / стільців для загальної зони;
- Решта витрат є індивідуальними (зарплата бармена, кухаря, закупівля продуктів, ліцензії).
Таким чином, Ви ризикуєте тільки витратами на свою частину + загальні розподілені між усіма.
Якщо раптом відбувається відтік клієнтів або інші складності, у вас не буде великих витрат, які можуть Вас довести до банкрутства. Фактично всі витрати розподіляються між усіма Вами.
Якщо бар вирішив закритися, Вам просто необхідно знайти іншого учасника, який відкриє там свій.
Без партнерів і з мінімальними витрати
Ви все працюєте разом, але в той же час, кожен сам по собі.
Найголовніше в подібному способі те, що вам не потрібно узгоджувати меню, метод ведення бізнесу, бухгалтерські або інші питання з партнерами.
Ви не партнери, а просто різні підприємці, які на одній території ведуть ресторанний бізнес.
Якщо ж Ви все-таки вирішили відкривати повноцінний ресторан самостійно, враховуйте не лише витрати, форс-мажори, але і сьогоднішні реалії у вигляді карантину.
У нас Ви зможете замовити реєстрацію ФОП або Юридичної особи, консультації, а також бухгалтерське і юридичне обслуговування.