Залучення клієнтів через зовнішню рекламу в Україні

Як залучити клієнтів? Як конкурувати в такому потоці інформації? Основні питання, які задають собі підприємці на шляху розвитку свого бізнесу. Кожен бізнес вимагає різного виду реклами. Наприклад, для салону краси ефективно використовувати соціальні мережі + рекламний щит біля салону. Якщо це ресторан, то зовнішня реклама дасть більше результату, ніж соціальні мережі. Але при цьому для ресторанного бізнесу важлива реклама у пошукових системах.

Якщо ваша мета охопити найбільшу кількість цільової аудиторії, ми рекомендуємо застосовувати всі види реклами. Зовнішня реклама, на сьогоднішній день, вважається найбільш маловитратними видом маркетингу при високих показниках. Розраховується з урахуванням витрат на 1 клієнта.

Як залучити клієнтів через зовнішню рекламу

  1. Звернутися в рекламне агентство, що безпосередньо займається розміщенням реклами в Україні;
  2. Визначити цільову аудиторію (ЦА) і “аватар” Вашого клієнта;
  3. З’ясувати, де найбільша кількість людей, які відповідають критеріям ЦА;
  4. Розробити рекламне повідомлення і віжуал (графічне зображення)
  5. Узгодити види зовнішньої реклами (банерні конструкції по місту, реклама на ЖД, або в вагонах, на громадському транспорті і т.д.);
  6. Дочекатися, коли компанія, у якій Ви замовили розміщення, виконає замовлення. РА “Piko.company” розміщує рекламу протягом декількох днів.


І вже на наступний день після того, як ваша реклама отримає велике охоплення ЦА, Ви почнете отримувати нових клієнтів.